Despre noi

De-a lungul timpului, COMPANIA DE PAZĂ R.O și-a remodelat structura în funcție de cerințele pieței, dar și din dorința de a oferi o varietate cât mai mare de servicii specializate sau soluții complete.

Preocuparea pentru calitate ne definește, printr-o evaluare periodică a oamenilor, a sistemelor de securitate, în acest fel reușind să ne asumăm responsabilități pe care să le putem onora permanent.

Ca rezultat al acestui efort COMPANIA DE PAZĂ R.O a urcat pe poziția 11 (cu peste 1000 de angajați) în topul firmelor de securitate pe anul 2019.

În 2020, Compania a reușit să mai urce un loc în același clasament cu peste 1500 de angajați. Urmăriți situația în clasament pe parcursul timpului în imaginea alăturată.

Evoluția Companiei de Pază R.O în topul firmelor de pază conform verifies.ro

Serviciile noastre

Pază și protecție

Monitorizare și intervenție

Proiectare și instalare sisteme de alarmă

Însoțire și transport valori

Gardă de corp

Consultanță de securitate

Atribuții și standarde

implementate de Compania de Pază R.O

Toți agenții sunt pregătiți și calificați în conformitate cu prevederile legii 333/2003 și sunt echipați cu:
  • uniformă de serviciu conform postului în care își desfășoară activitatea;
  • ecuson de identificare;
  • stație radio sau telefon mobil;
  • tomfă;
  • spray iritant-lacrimogen;
  • lanternă pentru posturile de patrulă și cele de noapte.

Atribuțiile agenților de pază

  • Supravegherea continuă a zonei de responsabilitate;
    Verificarea și respectarea regulilor de acces și evacuare, staționare și securitate în zona obiectivelor;
  • Transmiterea către șeful de zona a tuturor informațiilor despre activitățile din zona postului;
  • Semnalarea defecțiunilor evidente sau a disfuncționalităților;
  • Supraveghează căile de acces și gardul imprejmuitor din zona de responsabilitate;
  • Verifică încuietorile, ușile și ferestrele incintelor la terminarea programului și în zilele nelucrătoare, precum și integritatea sigiliilor aplicate;
  • Consemnează în registrele specifice circulația auto și pietonală din obiectiv, precum și predarea-primirea cheilor, corespondenței și documentelor încredințate.

Atribuțiile șefului de zonă

  • Se subordonează direct șefului departamentului pază și nemijlocit managerului de securitate sau administratorului societății beneficiare;
  • Cunoaște consemnele posturilor și normele interne ale beneficiarului și asigură respectarea acestora de către agenții de pază;
  • Coordonează serviciul de pază din obiective, verifică agenții de serviciu din toate posturile și consemnează situația în registrul de lucru;
  • Menține permanent legătură cu reprezentanții desemnați de beneficiar, comunicând problemele apărute, în vederea soluționării operative a acestora;
  • Întocmește raportul zilnic de activitate, rapoartele informative cu privire la evenimentele apărute pe timpul serviciului și le predă reprezentantului desemnat de beneficiar.

SISTEME DE ALARMĂ

Forma clasică a unui sistem de alarmă conceput pentru monitorizare și intervenție

Centrală de detecție și alarmare

Componenta de bază a unui sistem de alarmă, specializată în supravegherea semnalelor de stare venite de la detectori specializați și în raportarea schimbărilor de stare; acești detectori sunt conectați la intrările centralei.

Elementele de detecție:

  • detectoare de mișcare – se instalează atât în interior, cât și în exterior; există soluții disponibile pentru orice fel de spații și condiții de mediu, având în vedere posibilitatea reglării sensibilității de detecție și imunitate la perturbații electromagnetice;
  • detectoare de geam spart – se instalează pentru a ridică gradul de protecție perimetrală prin detectarea spargerii geamurilor de la uși sau ferestre; alarmă se declanșează la detectarea frecvențelor emise prin spargerea geamului;
  • detectoare de vibrații – detectează tentativele de perforare a pereților și a tocurilor de uși și ferestre; marele avantaj este că detectează o efracție înainte că ea să se producă;
  • contacte magnetice – sunt folosite pentru protejarea ușilor și a ferestrelor și pot fi instalate în punctele de acces vulnerabile, asigurând o protecție perimetrală.

Elemente de comandă:

  • tastatură – permite armarea și dezarmarea întregului sistem de alarmă, pentru comenzi speciale, pentru programarea centralei, pentru afișarea stării sistemului și pentru citirea istoricului evenimentelor;
  • elemente de avertizare – audio (sirenă) și optice;
  • elemente de alarmare la distanță – GSM, comunicator telefonic, interfață de conectare la dispeceratul de supraveghere.

Doriți să colaborăm?

Pentru cereri de ofertă, completați formularul de mai jos

    Prin apăsarea butonului *Cere ofertă* interpretăm că ați citit și sunteți de acord cu Politica de confidențialitate.

    EnglishFrançaisDeutschItalianoRomânăEspañol